24 juni 2026 14:52
In het kader van de Week van de Zonnebloem genoten vrijwilligers en deelnemers van een uitgebreide aspergebrunch bij Cuisine Culinaire in Maasbree. De bijeenkomst draaide niet alleen om lekker eten, maar vooral om ontmoeting, aandacht en het tegengaan van eenzaamheid.