Het fanfareorkest aangevuld met enthousiaste jeugdleden speelt zondag 27 maart om 15.00 uur bij Kerkeböske in Helden. Het lenteconcert 'Welkom Terug' is gratis toegankelijk.
Fanfare St. Cecilia Helden staat onder leiding van dirigent Sander Simons. De presentatie is in handen van Marjo Stammen.
De muzikanten kijken er naar uit het gevarieerde programma ten gehore te brengen:
Pilatus: Mountain of Dragons - Steven Reineke
The Battle Cry of Freedom - George Frederick Root
A Klezmer Karnival - Philip Sparke
Hobbits Dance and Hymn - Johan de Meij
Arsenal - Jan van der Roost