Omwonenden blijven kritisch over nieuwe entree Museum en sturen brief
Een groep omwonenden van de Kloosterstraat in Helden heeft een brief gestuurd aan de gemeenteraad van Peel en Maas over de besluitvorming rond de vernieuwde entree van Museum Peel & Maas. In de brief uiten zij hun zorgen over transparantie, communicatie en de wijze waarop het participatieproces is verlopen.