Er wordt op zaterdag 3 september een pleinfeest gehouden voor de inwoners van Kessel en Kessel-Eik. Dit post coronafeest zat al langer in de pen, maar door de stijgende besmettingscijfers met het coronavirus, kon het niet doorgaan.
| Aangepast op
Deel dit artikel via social media
Eerste golf
Kessel werd zwaar getroffen in de eerste golf van het coronavirus. Vele inwoners stierven aan het coronavirus. Het kreeg veel aandacht in de landelijke media, tot veel ongenoegen van de Kesselse inwoners. Ook werd er een documentaire gemaakt over het virus in het dorp.
Informatieavond
Op woensdag 20 april in MFA de Paort in Kessel wordt er informatie gegeven over de feestavond. Inwoners kunnen meepraten over het programma vanaf 20.00 uur.