Het jubileumjaar wordt geopend met een uitje naar de Efteling. Op dinsdag 2 september vertrekken de 300 kinderen van KC Leef en begeleiders met vijf bussen naar het attractiepark. Dit uitstapje wordt aangeboden als cadeau van de vereniging aan alle kinderen van Kessel.
Reunie
Naast dit uitje organiseert De Hobbits in het jubileumjaar diverse activiteiten voor de jeugd. Ook de leiding krijgt aandacht met een speciaal weekend en een reünie.
Ontstaan
De jeugdvereniging is in 1985 ontstaan uit het kindervakantie Kessel. De organisatie van de activiteiten van het KVW, intocht Sinterklaas en Koningsdag werd tot drie jaar geleden ook op zich genomen. Dat gebeurde naast de clubactiviteiten.