Volgens de
telefoonwinkel gaat het om een storing in de mast ter hoogte van de Middenpeelweg/A67. Monteurs van de provider hebben woensdagmiddag componenten in de zendmast vervangen, maar het probleem bleef aanhouden.
Donderdagavond is volgens Telecombinatie opnieuw een monteur geweest die wederom een aantal componenten heeft vervangen. Ook dat heeft het euvel nog steeds niet verholpen.
De mast blijkt offline te zijn, zoals T-Mobile het zelf aangeeft. De telecomaanbieder heeft Telecombinatie Panningen laten weten aan het eind van vrijdagmiddag een update te geven over de situatie.