Begin van de middag kwam de melding bij WML binnen.
Breuk
Door de breuk kan de watervoorziening in de omgeving tijdelijk anders zijn dan normaal. Bewoners kunnen te maken krijgen met lage waterdruk of een korte onderbreking van de watertoevoer.
Begin van de avond
Het waterbedrijf verwacht dat de situatie rond 19.15 uur weer normaal is. Tot die tijd wordt geprobeerd de overlast voor omwonenden zo veel mogelijk te beperken. De oorzaak van de breuk is op dit moment nog niet bekend.