De Bruin was de afgelopen jaren wijkagent voor onder andere de dorpen Meijel, Beringe, Grashoek, en Koningslust.
Bedanken
“In al die jaren heb ik met veel plezier en betrokkenheid mogen werken aan de veiligheid en leefbaarheid van onze gemeente,” zegt De Bruin. “Ik wil jullie bedanken voor het vertrouwen, de samenwerking en de vele waardevolle ontmoetingen.”
Eer
“Het was een eer om deel uit te maken van deze gemeenschap,” vervolgt hij. “Ik wens jullie het allerbeste toe en blijf goed voor elkaar zorgen.”