Na dit seizoen scheiden de wegen van Ton van Dijk en RKMSV. Ton is dan 5 seizoenen hoofdtrainer geweest bij de voetbalclub uit Meijel. Ton van Dijk en RKMSV gaan in goed onderling overleg uit elkaar.
Zowel de selectie als de jeugd hebben mooie stappen gezet onder Ton’s leiding en hopen dit seizoen nog meer goede resultaten te bereiken.
RKMSV bedankt Ton voor zijn inzet en wenst hem veel succes met de zoektocht naar een nieuwe club. RKMSV gaat nu op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Ben je geïnteresseerd meld je dan bij Jacq Crommentuijn: voorzitter@rkmsv.nl .