Er zijn twee nieuwe besmettingen van het coronavirus in Peel en Maas gemeld. Een patiënt is opgenomen in het ziekenhuis. De andere besmette persoon is in thuisisolatie geplaatst.
In totaal zijn er vijf mensen in de gemeente besmet met het virus. In de regio gaat het om 12 personen. Er worden veel evenementen afgelast in de gemeente of passende maatregelen genomen.