Wethouder Anget Mestrom heeft op Facebook een update gegeven over haar gezondheidssituatie. Vorige week maakte de Meijelse bekend dat er een kwaadaardige tumor was ontdekt in haar bijnier. Het gezwel werd tijdens een controle ontdekt. De afgelopen week zijn onderzoeken gedaan. ''Er zijn geen aanwijzingen voor uitzaaiingen'', zo laat Mestrom weten. ''Alle organen, botten en mijn vaatstelsel zijn schoon. Ik kan mijn geluk niet op.''