Omroep P&M zendt woensdag de samenvatting uit van het Limburgs Buuttekampioenschap. Eind april vond de finale plaats, die al een paar keer uitgesteld was vanwege corona.
| Aangepast op
Deel dit artikel via social media
In de Oranjerie in Roermond won Helga Cornelissen uit Oostrum. Ze kreeg 90 punten met haar buut Lily de grote. De samenvatting is woensdag 11 mei om 18.00 uur te zien op het tv-kanaal van Omroep P&M.