In de nacht van zaterdag op zondag is een auto volledig uitgebrand op de Rijksweg tussen Reuver en Swalmen. De bestuurder, die onderweg was richting Swalmen, merkte een technisch mankement op waarna brand uitbrak. Hij wist het voertuig op tijd stil te zetten op een parkeerhaven en schakelde de hulpdiensten in.