De Fruitboerderij in Baarlo heeft te veel bakpruimen, maar er is te weinig vraag voor het fruit. Daarom kunnen inwoners tijdens een plukdag het fruit plukken uit de boomgaard van het bedrijf.
| Aangepast op
Deel dit artikel via social media
Eigenaar Susanne Görtz schrijft: “Onze oogst is dit jaar prachtig, maar onze vaste afnemers hebben helaas niet genoeg nodig.” Het bedrijf denkt nog drie vrachtwagens vol met pruimen te kunnen oogsten.
Plukdag
De plukdag vindt zaterdag tussen 10.00 en 13.00 uur plaats. Het is niet de eerste keer dat het wordt georganiseerd. Jaarlijks kunnen inwoners zelf fruit van de bomen plukken.