Restaurant Bistro Kepel in Panningen sluit op 1 november de deuren. Het restaurant is dan 28 jaar open geweest. Op Facebook bedanken eigenaren Rein en Marion de gasten voor de etentjes en bezoekjes.
‘’Het was een waanzinnige mooie periode met veel ups en de laatste jaren ook enkele downs, waaronder corona en de blessure van Rein’’, zo laat het paar weten. Het is nog niet duidelijk of er weer een restaurant in het pand komt.