Op de A73 bij Reuver is maandagavond een motorrijder gevallen. Hij is gewond geraakt en met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Het ongeluk gebeurde rond 18.00 uur op de rijbaan richting Roermond.
| Aangepast op
Deel dit artikel via social media
Het is nog niet duidelijk hoe het is gebeurd. Er waren geen andere auto's bij betrokken. Vanuit Venlo ontstond er een file door het ongeluk.
Nadat de motor naar de vluchtstrook was verplaatst, kon het verkeer weer doorrijden.