Vanwege het coronavirus wordt er dit jaar niet massaal de 11e van de 11e gevierd. Om het niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, doen carnavalsverenigingen de oproep om de vastelaovesvlaggen uit te hangen. Enkele verenigingen doen dan ook de oproep om hun voorbeeld te volgen.