Gisteren was de laatste werkdag van Angely Waajen-Crins als wethouder bij de gemeente Beesel. Zij wordt bedankt voor haar inzet tijdens de vervanging van Anouk Huijs.
| Aangepast op
Deel dit artikel via social media
Vanwege het zwangerschapsverlof van Anouk Huijs, verving Angely Waajen-Crins haar als wethouder gedurende een periode van 16 weken. “Dankjewel voor jouw inzet en bevlogenheid en veel succes met jouw volgende stap!” luidt het op de Facebook-pagina van gemeente Beesel.