Dat meldt de gemeente Beesel op Facebook
Getuigen
De rubberen banden werden op de Eikenbroeklaan achtergelaten. De gemeente heeft geen idee wie deze autobanden heeft gedumpt. Daarom doet Beesel een beroep op inwoners die iets hebben gezien. Op Facebook wordt al verbolgen gereageerd op de dumping.
Het is aan de gemeente om het afval op te ruimen. Doorgaans wordt een gespecialiseerd bedrijf ingeschakeld.