Dat laat de volleybalclub uit Meijel op haar website weten.
In quarantaine
Een speelster van de tegenpartij uit het Overijsselse Vroomshoop heeft het coronavirus. Verschillende teamgenoten moeten ook in quarantaine waardoor spelen niet mogelijk is.
De wedstrijd wordt later dit seizoen ingehaald.
Steeds meer sportclubs krijgen te maken met coronabesmettingen binnen een team. Zo moest VV Grashoek de wedstrijd van het eerste elftal woensdag afgelasten, omdat een aantal spelers positief getest waren op corona.