De Gemeente Beesel nodigt je graag uit voor het Wooncafé: Samen bouwen aan de toekomst van Wonen in Reuver en Offenbeek op woensdag 20 oktober bij De Gresbuus aan de Keulseweg 36 in Offenbeek. Aanmelden kan tot uiterlijk zondag 17 oktober via deze link . Alleen als je bent aangemeld kun je deelnemen.Voor Reuver en Offenbeek wordt een woonagenda ontwikkeld, een lokale uitvoering van het woonbeleid. Dit wooncafé is één van de stappen in het proces naar deze woonagenda toe. Van 18.00 tot 19.15 uur is er een informatiemarkt waarbij je met makelaars en woningcorporaties in gesprek kunt gaan over het huidige woningaanbod. Ook kun je vragen stellen over bijvoorbeeld de starterslening en over verduurzaming.Na de woningmarkt gaat de gemeente graag met je in gesprek. Waar liggen kansen om te versnellen, vergroten en verbeteren? Waar kun je als inwoner wensen en behoeftes met betrekking tot wonen in Reuver en Offenbeek delen en waar je zelf kunt ‘meebouwen’ aan de toekomst van wonen in Reuver en Offenbeek.