Beesel door ministerie aangesproken op uitblijven asielopvang
De gemeente Beesel gaat in gesprek met het ministerie van Asiel en Migratie over de uitvoering van de Spreidingswet. Aanleiding is een brief van het ministerie waarin staat dat Beesel nog geen asielopvangplekken heeft gerealiseerd, terwijl de gemeente volgens de landelijke verdeelsleutel wel een opvangopgave heeft.